Головна » Блог » Маршрути для перевірки навичок керування транспортними засобами. м. Київ, вул. Павла Усенка, 8 (ТСЦ МВС № 8049)

Маршрути для перевірки навичок керування транспортними засобами. м. Київ, вул. Павла Усенка, 8 (ТСЦ МВС № 8049)

сервісний центр

Наразі зовнішні іспити з водіння у Сервісному Центрі на вул. Павла Усенка, 8 складають на 6 маршрутах. Автошкола “ДЖАСТ” із радістю ділиться схемами цих маршрутів для транспортних засобів усіх категорій. Також ми запрошуємо на автоуроки онлайн та практичні заняття, що допоможуть вам інтегрувати здобуті знання і навички в повсякденний досвід та впевнено почуватися за кермом. Ми професійно готуємо до іспитів у СЦ та безпечного водіння в місті й на дорогах із високою інтенсивністю руху.

Ми зняли для вас інформативні відео, що надають можливість наочно оцінити кожен маршрут. Інструктори Дарницької автошколи “ДЖАСТ” поділились досвідом проїзду цих маршрутів із метою детально продемонструвати, як зробити це правильно. 

Звісно, найкращий спосіб підготовки до складання практичного іспиту – відпрацювати маршрути СЦ та їх особливості з інструктором або принаймні проїхати ними з кимось зі знайомих водіїв. Проте, якщо ви не маєте такої можливості чи достатньо часу, наші відео будуть корисними та допоможуть візуально орієнтуватися на складних ділянках.

Маршрут 1

маршрут 1

Маршрут 2

маршрут 2

Маршрут 3

маршрут 3

Маршрут 4

маршрут 4

Маршрут 5

маршрут 5

Маршрут 6

маршрут 6

Чому важливо попередньо вивчити маршрут?

До типових помилок під час іспиту відносять порушення правил об’їзду перешкод та інших ТЗ, черговості проїзду перехресть, а також – не увімкнення покажчика повороту, зупинку роботи двигуна і недотримання безпечного інтервалу. Втім, більшість тих, хто не склав іспит із першої спроби, визнають, що їх помилки – це результат несвоєчасності дій чи надмірного хвилювання, що зумовлені незнайомими ділянками маршруту.

Оскільки у водіїв-початківців швидкість оцінювання ситуації знижена, невідпрацьований маршрут – це значний ризик припуститися саме таких прикрих помилок. Для тих, хто не має уявлення про розгалуження вулиці та технічні засоби регулювання дорожнього руху на маршруті, буде значно складніше вчасно скоригувати свої дії з їх урахуванням.

Що далі?

Затримка руху чи несвоєчасне вмикання попереджувальних сигналів зазвичай вважається помилкою і може розцінюватися як створення перешкоди іншим водіям чи пішоходам. Також учні часто “попадаються” на скороченні безпечної відстані, відхиленні від маршруту (наприклад, пропущений поворот) чи невиконанні вимог інструктора СЦ. Отже, краще завчасно знати, що далі – тобто вивчити всі деталі та складнощі проїзду маршрутів.

Що робити, якщо ви “завалили” іспит?

Якщо перша спроба виявилася невдалою, то варто ставитися до неї як до набуття важливого досвіду на шляху отримання омріяного посвідчення водія. Проте, вам слід мінімізувати помилки через недостатнє розуміння маршруту, відпрацювавши всі можливі варіанти із досвідченим інструктором автошколи у Києві. Це надасть впевненості та зменшить хвилювання під час повторного складання іспиту.

До відпрацювання маршруту варто ставитись як до активного опрацювання помилок, а не лише як до інформації про те, на які ділянки та особливості знаків слід звертати увагу. На відміну від інструктора СЦ на іспиті, який надасть вам перелік помилок лише наприкінці, інструктор Дарницької автошколи “ДЖАСТ” вказує на ваші “слабкі місця” в процесі та пояснює всі важливі нюанси успішного проїзду.