Екзаменаційний маршрут №1 в Сервісному центрі на Павла Усенка, 8
Всі учні автошколи «ДЖАСТ» складають іспити в Сервісному центрі МВС на Павла Усенка, 8.
Для отримання прав категорії B необхідно пройти два етапи:
- Іспит на знання теорії;
- Курси водіння на автодромі і по місту. «Для складання водіння на автодромі потрібно знати ворога в обличчя, і попросити інструктора ознайомитися з автодромом ще до іспиту», – сміливо заявляє наш інструктор Дмитро.
Що важливо на автодромі?
На автодромі необхідно підкорятися всім знакам. А саме: не перетинати і не наїжджати на суцільну розмітку. При поворотах на перехресті і маневруванні – включати повороти. Які не потрібні в двох випадках: при проходженні заокруглень і перед тунелем. Із включеним поворотом слід починати рух. А після завершення маневру не забувайте вимкнути поворот.
Їзда по маршруту
Їзда по місту буде складніше автодрому. Там доведеться зіткнутися з безліччю знаків, перешкодами, пішоходами та іншими учасниками дорожнього руху. За кожним рухом і навіть поглядом буде спостерігати не тільки інструктор, але і екзаменатор сервісного центру. Він – та людина, яку потрібно беззастережно слухати і виконувати всі його вказівки, не заперечуючи і не коментуючи. Якщо команда екзаменатора не ясна – можна її перепитати.
Маршрут № 1 включає в себе перетин трамвайних ліній, виїзди на дорогу з одностороннім рухом, розвороти на перехрестях і багато іншого. Особливу увагу варто приділити знаку “Головна дорога”, так як він досить багатозначний і по ньому можна поїхати в двох різних напрямках: по головній і прямо, наприклад. Важливо! Не плутати в такому випадку команди інспектора, адже відхилення від його команди і маршруту – прямий шлях на перездачу.
Уважність – запорука успіху
Учню варто дотримуватися рядності, виконувати вказівки знаків пріоритету, вмикати поворотники, виконувати правила перестроювання і розвороту. Ще на цьому маршруті є багато трамвайних ліній, тому варто не забувати правило: якщо трамвай зупинився посеред дороги для висадки та посадки пасажирів – потрібно негайно зупинити машину біля краю трамвая і очікувати закриття дверей. Тільки після цього можна буде продовжити рух. Також потрібно не забувати про дотримання швидкісного режиму і вибирати оптимальну швидкість з урахуванням якості дорожнього покриття. На маршруті № 1 покриття знаходиться в досить жалюгідному стані, так що будьте обережні і ведіть себе з автомобілем і своїми пасажирами дбайливо.
Як бонус ми створили для своїх учнів відео, в якому детально розбираємо маршрут №1. На ньому наш інструктор Анатолій дає рекомендації по їзді на цьому маршруті. Приємного перегляду 🙂